reklama

Nová kampaň v metru vzbudila pohoršení

Nová kampaň v metru vzbudila pohoršení

Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Žena.cz neovlivňuje jeho obsah a není jeho autorem.

V listopadu se v pražském metru objevila nová kampaň, která vzbudila hodně diskusí. Představte si červený plakát s nápisem „Nejste vhodná investice?" nebo „Jak se cítíte? [jako rizikový klient]". Podobných otázek se objevilo asi 16 po celém metru.

Lidé na ně reagují různě. Někdo se cítí uražen, jiný kroutí nechápavě hlavou. Ale jednu věc tyto plakáty se čtyřmi červenými tečkami mají společnou. Provokují k přemýšlení, co to všechno vlastně má znamenat a k čemu to slouží?
Jedno dovysvětlení za všechny: Banka Vám odmítla úvěr, protože vás považuje za rizikového klienta? Jak se cítíte?
Takovýto způsob prezentace zvolila evropská společnost Credit Alliance, která nedávno vstoupila na český trh. Konkuruje bankám tím, že poskytuje úvěry za velmi nízké úroky.


Zatímco české banky nemohou úroky a poplatky snížit, protože musejí odvádět do svých ochromených zahraničních centrál velké dividendy, Credit Alliance získala zahraniční investory, kteří opouštějí trhy problémových států, jako je Řecko, a hledají jiné možnosti pro své investice. Do České republiky tak vstupuje kapitál, který se nabízí za neuvěřitelně nízký úrok. Investoři vědí, že když českým živnostníkům a podnikatelům umožní přežít současnou krizi, tak v budoucnu budou mít s kým obchodovat. Úvěry proto nabízejí za úroky, o jakých se tu nikomu ani nesnilo. A prostředky do 3 miliónů slibují převést na účet do tří, výjimečně pěti dnů od podpisu úvěrové a zástavní smlouvy.

A navíc to vypadá, že Credit Alliance udává nový směr v pojetí kampaní. Snaží se odklonit od zavedených klišé a provokuje přemýšlivé lidi k chápání skrytých souvislostí.

 


reklama
reklama
reklama
reklama
reklama