reklama

Momondo umí rychle vyhledat lety za exotikou

Exoticky znějící název Momondo skrývá vyhledávač letenek s moderní technologií webového rozhraní. Stačí pár kliků a můžete letět i do těch nejexotičtějších končin

Foto: Jan Langer

Vyhledávač letenek  Momondo se snaží i českým zákazníkům nabídnout komfort, na který zatím byli zvyklí pasažéři po celém světě. Cestující tu už od února moho hledat v češtině na stránkách momondo.cz.

Vyhledávač umí během několika sekund naservírovat informace o nejlevnějších letenkách. Uživatel tu získá údaje o celkové ceně, ve které jsou zahrnuty veškeré letištní a jiné poplatky. Vyhledávač brouzdá po stránkách leteckých společností, cestovních kanceláří a také na stránkách společností, které létají za nízké náklady.

Nejde ovšem o prodejní místo. Letenku si na stránkách nelze zakoupit, pouze zjistíte, kde pořídit za nejlepší ceny a Momondo vás přivede přímo za prodejcem. Novinkou je také vyhledávání hotelů po celém světě a průvodce s aktuálními informacemi. Lze si vybrat mezi sto tisíci vyhledávaných hotelů všech kategorií. V průvodci se dočtete o nejúžasnějších místech, klubech, restauracích a jiných zajímavostech. To vše je bezplatná služba. Světově uznávané Momondo.com obdrželo ocenění v testu zářijového čísla Sunday Times. Aktuálně je možné si tuto službu nainstalovat na iPhone.

Vyhledávač Momondo funguje velmi intuitivně a nabízí snadnou orientaci. Nedávno stránky spustily novou službu multiple destinations. Novinka umožňuje vyhledávání letenek s více zastávkami. Používat tuto službu je opravdu jednoduché. Například při hledání zpátečního letu Praha - Londýn, Heathrow, nabízí stránky téměř dvě stovky alternativ s užitečnými informacemi, kdy se dozvíte dobu letu, název společnosti, popis, zda se jedná o přímý let a také celkovou cenu za letenku. Samozřejmě si volíte i odlet a požadované datum příletu. Po odsouhlasení letu vás stránky přesměrují na jiné webové služby, kde si můžete vámi vybranou letenku zarezervovat. Na stránkách je možné si zvolit několik filtrů, aby vaše požadavky byly co nejpřesněji vyhledány. Služba pracuje s více než sedmi sty online prodejci.

Momondo je dánská firma se zkušenostmi v cestovním ruchu, která se snaží pomoci lidem lépe a kvalitněji cestovat po celém světě. Svědčí o tom měsíční návštěvnost přes dva miliony uživatelů. Odborníci očekávají růst letecké dopravy každý rok o pět procent. V roce 2030 by se tak nad Evropou mohlo uskutečnit dvacet milionů letů, a abychom se dobře orientovali ve více než devíti tisících letišť, zkusme přehledné vyhledávání společnosti Momondo.

"Jsem rád, že se toho Iveta nedožila." Seriál o Bartošové to od blízkých schytal | Video: Michaela Lišková
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama