Žena.cz

  • Co je v kurzu?
  • Plesové šaty
  • Bylinky do kuchyně
  • Jak zabavit děti
  • Sex

Pivo pro ženy!

21.8.2009 uzi

Díky svému bohatému obsahu vitamínů a minerálů prospívá pivo především ženám. Nevěříte?

Je to především díky obsahu rostlinných estrogenů z chmele. Z tohoto důvodu se proto v lidovém rčení tvrdí, že po pivu rostou prsa.

Skvěle chutná kloubům

Tyto fytoestogeny využijí zejména ženy v klimakteriu, které často trpí celou řadou metabolických změn z nedostatku ženských hormonů.

Jejich obsah společně s dostatkem vápníku, hořčíku i dalších prvků a antioxidačními účinky piva také ženám pomáhá bojovat proti onemocněním, jako např. osteoporóza nebo artróza s rizikem zlomenin a podobně.

ČTĚTE TAKÉ:

Nová studie španělských vědců ukázala, že kosti žen, které pravidelně pijí pivo, jsou silnější. V článku zveřejněném v listu Nature se uvádí, že tento zdravotní efekt piva je způsoben vysokým obsahem silikonu.

Stačí zajít na jedno

Ten zpomaluje řídnutí kostí a povzbuzuje růst nové kostní tkáně. Snižuje se tedy riziko osteoporózy. Víno přitom žádný takový vliv na kosti nemá.

Španělští vědci zkoumali téměř 1 700 žen průměrného věku 48 let. Z jejich ultrazvukového vyšetření vyplynulo, že kosti pijaček piva jsou silnější. Také se zjistilo, že ke stejnému účinku stačí málo - maximálně půl litru denně.

Odborníci už dávno zjistili, že pivo má mnoho vlastností, které jsou *prospěšné lidskému zdraví. Je také považováno za kvalitní izotonický roztok bez tuků a s nízkou hladinou alkoholu, který funguje jako zdroj vitamínů, minerálů a dalších potřebných látek.

Hubí i bakterie

V lékařské praxi se pivo využívalo již ve starém Egyptě. Už tehdy si odborníci všimli, že pozitivně působí proti zánětlivým procesům v těle a dokonce i proti některým chronickým neduhům.

Také současní badatelé z lékařské fakulty na univerzitě v rakouském Innsbrucku pomocí pokusů s krevními buňkami prokázali, že pivo může blokovat některé infekce i chronické nemoci.

Budete-li chtít spojit příjemné s užitečným, naplánujte si na konec prázdnin výlet na Štiřín a okolí. Kromě krásné přírody a zajímavých památek můžete navštívit i Velké Popovice a v tamním pivovoaru si dát něco pro zdraví.

Udělejte něco pro sebe!

Podle vědců například pivo ohřáté na maximálně 40 stupňů Celsia zmírňuje nejen rýmu a nachlazení, ale má silný uklidňující vliv a přispívá k hlubokému spánku.

Zásluhu na tom má obsah éterických olejů a hořkých substancí, které ještě navíc působí antibakteriálně a účinně tak bojují s původci onemocnění.

Po požití teplého piva člověk pociťuje příjemnou únavu, tělo začíná vylučovat pot, s nímž z organismu rychleji odcházejí i jedovaté zplodiny. Vyšší teploty však účinné látky ničí!

Doporučujeme Nejčtenější

 

Centrum.cz | Atlas.cz 1999 – 2012 © centrum holdings O nás | Všechny služby | Volná místa | Reklama | Služby firmám | Všeobecné podmínky | Nápověda

Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.