6 cviků pro krásné ploché břicho!

Každá z nás chce v plavkách vypadá neodolatelně. Je nejvyšší čas s tím začít něco dělat. Máme pro vás pár cviků pro pevnější a ploché bříško!

Pokud hubnete přebytečné zimní kilogramy, nezapomínejte na posilování svalů. Hodina posilování pomůže při správném spalování kalorií. Dnes jsme si pro vás připravili sérii posilovacích cvičení pro oblast břicha a podbříška.

Šlapeme na kole

Lehněte si na záda, položte paže podél těla a zvedněte nohy do vzduchu. Šlapeme stejně, jako když jedeme na kole. Držte při tom zpevněné břicho a pravidelně dýchejte. Je třeba si dávat pozor na to, abyste záda měli na podložce. Ze začátku cvičte třeba jen chvilku a uvidíte, jak za pár týdnů budete posilovat s větší lehkostí.

Kolena k sobě

Tento cvik se provádí vleže na zádech. Paže jsou položené podél těla. Nohy zvedneme nad podložku a překřížíme je v kotnících. Kolena přitahujeme směrem k ramenům a bedra neustále tlačíme do podložky. Cvik opakujeme dvacetkrát po třech sériích.

Šikmé břišní svaly máme také!

Opět ležíte na podložce, pokrčte nohy v kolenou. Chodidla se stále dotýkají podložky. Zvedneme trup asi 20 centimetrů nad podložku. Pravou rukou se dotýkáme levého kolena a levou rukou zase pravého. Opakujeme dvacetkrát po třech sériích. Nezapomeňte na strečink. Lehněte si na břicho a zvedněte horní část těla na dlaních do pozice, které se říká kobra. Chvíli setrvejte a potom pokračujte další sérií.

Trup vzhůru!

Lehněte si na záda a ruce zvedněte kolmo ke stropu. Nohy nechte natažené. Bedra tiskneme k podlaze a zvedáme ruce ke stropu. Tělo se pohybuje jen několik centimetrů nad podložku. Celý cvik zopakujeme dvacetkrát.

Cvičení v sedě

Posaďte se na židli a narovnejte záda. Rukama se chytněte po stranách židle. Mírně se zakloňte a zvedněte nohy od podlahy asi 10 centimetrů. Kolena přitahujeme k hrudníku a zpět, ale nepokládáme nohy na podlahu. Necháme je jen kousek nad zemí. Cvičení opakujeme nejméně dvacetkrát.

Zahrajte si na broučka

Lehněte si na podložku a tlačte bedra k zemi. Přitáhněte kolena k hrudníku a ruce dejte za hlavu. Střídavě k sobě přitahujte levý loket a pravé koleno, a pak následně druhé koleno a loket, který je proti. Kmitáme tak ve velmi rychlém tempu. Počítáme do dvaceti. Povolíme nohy a břicho a cvik opakujeme ještě dvakrát.

 

 

Centrum.cz | Atlas.cz 1999 – 2014 © Economia, a.s. O nás | Všechny služby | Volná místa | Reklama | Propagace podnikání | Všeobecné podmínky | Cookies | Nápověda

Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu Economia, a.s. zapovězeno.